we were hoping

image51

Sovmorgon är bra
, fast kanske inte om man inte kan sova och ändå går upp vid sju..
Men, man hinner i alla fall med mycket,
som att fota vass i soluppgången,
vad det nu ska vara bra för..

Idag hoppas jag för övrigt att det finns bläck i skrivaren,
annars är det lite kört för vårt projekt..

Men, nu ska jag äta couscous och röd pesto,
innan jag går till bussen alltså..

Klart du ska kommentera
Postat av: mosan

finfin bild! jag hoppas med på bläck! när ska vi annars hinna skriva ut alla bilder.. vi får bryta oss in på skolan på helgen helt enkelt!

2008-01-31 @ 13:19:17
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0