Bra klädval?

Känner att dagens klädval kanske inte var det bästa,
halv tolv när jag började jobba var det sol och 25 grader eller så,
nu har åskan tagit över, åskan och regnet.
Och jag känner att min blommiga klänning kanske inte är så skön att gå runt utomhus i.
För, utomhus måste jag vara, bussen hem går inte förrän 21.00,
tänkte ta bilen imorse, men sedan ändrade jag mig.
Tänkte att det skulle vara bra med en timmes promenad i det fina vädret.
Men icke, och väntsalen på resecentrum stänger klockan 20.00.
Så jag är tvingad att vara utomhus, trevligt.
Hoppas det blir bättre väder tills jag slutar om en timme.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0