Det är ett under hur allt fungerar hos vissa kunder

Fick ta del av ett bråk kunder emellan,
lät ungefär såhär:

Jag -Det här telefonnummret ligger inte hos Telia
Kund1 -Nähe, (skriker till kollegan) Har ni bytt bort telia?
Kund2 -Ja, vi har Telenor nu..
Kund1 -Va fan har du bytt till satans jävla (en hel rad svärord) Telenor för?
Kund2 -Vi fick nått erbjudande..
Kund1 -Erbjudande, skojar du med mig. Vi kan fan inte ha telenor. (till mig) Kan du se om bredbandet och mailen ligger hos telia?
Jag -Javisst..(tar ett litet tag) Nej, din mailadress pekar inte till Telia..
Kund1 -Men va faaan, Har du bytt bredbandleverantör till Telenor också?
Kund2 -Nej, vi har bredbandsbolaget.
Kund1 -Bredbandsbolaget och Telenor har ju gått ihop, men va faaaan...
Jag -Tyvärr så kan jag inte göra något, nu när ni inte är kunder hos Telia.
Kund1 -Jag förstår det, jag får väl kontakta telenorjävlarna istället då..

Jag kan ju bara anta att den ena inte gillade Telenor särskilt mycket. Och, jag kan ju anta att de har fått nått nytt att prata om på kafferasterna numera.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0