Ensamheten

Imorse kom jag fram till att jag faktiskt gillar mitt jobb,
arbetskamraterna är världens bästa och kunderna är faktiskt rätt roliga ibland.
Så jag kommer hit kvart över nio, och vem får jag se?
Jo, ingen alls.
(okej, det var ju folk här men ni förstår)
Markus är ju på semester, men resten..
Ja, tydligen jobbar Jenny, Kim och Calle kväll alla tre,
kul...så här sitter jag ensam
Och kunderna ringer bara om mobilt bredband,
vilket innebär att jag bara får koppla vidare...


Klart du ska kommentera
Postat av: Falk.

Inte så grymt kul när man får en arg finne som är totalt oduglig ;) / Tele2 support ;)

2008-07-08 @ 18:53:44
URL: http://emilfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0