Facebook

Det är underligt det där facebook,
en himla massa människor som samlas på samma sida,
lägger ut lite bilder, skriver lite gästbok, kommenterar.
Som ett gigantiskt lunarstorm eller bilddagboken,
fast lite mer avancerat då.
Allt går fruktansvärt långsamt, och man får hela tiden veta en massa onödiga saker som,
vem som kommenterat vems bilder.
Vill man verkligen veta sånt?
Men, nu har jag i alla fall facebook,
och det är väl kanske bra.

Igår skulle för övrigt Moa och jag fixa visum,
det gick väl sådär.
Måste tydligen ha passnummer först,
och då kan det underlätta om man har passet med sig.
Så, vi får fixa det någon annan gång.
Istället såg vi på Narnia och lagade mat.
Fast, det var väl också en bra söndagssysselsättning..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0