Fyllesamtal


Igårkväll innan vi skulle åka till Rebecka och ner mot Hugo skulle vi ringa Moa.
För att få henne att överge trollkarlsfesten och vara med oss istället.
Så en aning onykter Rebecka ringer, till vad hon tror är Moas mobil.
Bara det att Moa är inte den som svarar, istället hör hon en mansröst säga något.
Rebecka vill prata med moa, och tror att det är någon annan som har svarat i Moas mobil, och utger sig för att jobba på Komvux. Lät ungefär såhär..

-Komvux? Vadå Komvux, kan jag få prata med Moa?
-................
-Men, vart är Moa, jag vill prata med henne nu.
-....................
-Men är du inte med Moa och Marcus?
-.......................
-Jag vill prata med Moa nu.
-.......................
-Jag får väl testa på hennes mobil då...


Efter ett tag inser becka att hon nog kanske inte har ringt till Moas mobil, utan lyckats ringa hem till moa och hennes pappa..

För övrigt har familjen nu kommit hem,
med massa bilder, bland annat på kusinernas nya hundvalp.
Kan vara världens sötaste..


Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Haha! Roligt! Pappa sa att någon ringde och frågade efter Marcus. Jag tror inte att han fattade särskilt mycket av det där samtalet...

2008-07-26 @ 15:11:36
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha shit kommer aldrig våga hälsa på moa mer när hennes pappa är där :P måste trott det var något psykfall eller nått...

2008-07-27 @ 16:02:30
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0