Gratisbio

Först var det facebook, nu är det gratisbio.
Jenny får mig att göra mycket farliga saker,
registrera mig på internetsidor,
sälja min själ till elaka amerikanare som numera äger rättigheten till mitt liv.
Med argumentet "Oj, du har registrerat dig på facebook, precis som resten av världen"
Starka argument, så jag får väl lita på henne,
och förhoppningsvis får jag hem biobiljetter någon gång också.
Om sådär 10 år när jag tjänat ihop tillräckligt med poäng.
Har jag tur kanske jag till och med gillar att gå på bio då,
slutar titta på klockan var femte minut och önska att filmen hade tagit slut.
Annat är det med utebio, mycket bättre av någon oförklarlig anledning.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

haha .. ja några utmaningar i livet måste man ju ta emelie ;) & facebook var ett stort steg för dig, men de kommer komma värre saker gumman, haha.. ses imorgon!:)

2008-07-27 @ 20:26:10
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0