Grillkväll

Blev grillkväll igår hemma hos Frida.
En trevlig kväll som helt plöstligt urartade i hysteri, typ.
Helt plötsligt börjar de arbetsskadade matvaruaffärsarbetarna Frida och Rebecka rabbla plu-koder.
Typ 5589 bananer 4493 rödlök.
sen insåg de att koderna var olika på ICA och Coop, och då bröt helvetet ut typ,
koder kastades ut i luften, försökte överrösta varandra.
Jag och Klara satt mest och skrattade, och Moa filmade.
Blev nog en kul film det där.
Stackars folk som jobbar i mataffär, helt skadade av sitt arbete.
En trevlig kväll helt enkelt, mer sånt åt folket.

Klart du ska kommentera
Postat av: Rebecka

bananer har faktist PLU 4011 och rödlök har 4082, lilla emelie det blir att plugga för din del om duy ska hänga med oss i framtiden...:P

2008-07-25 @ 16:00:52
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0