Ich kann nix dafür

Nostalgi, eller nostalagi som rebecka hade sagt det..
Sitter och lyssnar på tyska versionen av Young folks,
(ja, tyskarna gör till och med om musik till tyska)
Hittade låten på datorn och kom därmed att tänka på Berlin förra året,
så sjukt rolig resa, är glad att jag gick emot strömmen i sexan och valde att läsa tyska,
hade jag inte gjort det hade jag inte varit med på Berlinresan liksom...

Vad har jag gjort idag då?
Jo, jag har lärt mig mycket om hur man installerar telefoner..
Varför då kan man ju undra,
jo...för att jag hade en kund som aldrig slutade prata,
och han höll på att installera någon cd-skiva med instruktioner om en telefon..
(som för övrigt inte fanns i sverige, så han hade köpt den i Norge med norsk bruksanvisning)
I alla fall, helt plötsligt lyckades han ändra språk på datorn och allting till italienska,
och så tycker han att jag ska kunna italienska och hjälpa honom..
Hela situationen var så sjuk, höll på att dö av att inte få skratta,
och inte blev det bättre av att Markus sitter och skrattar åt mig och skriver dumma kommentarer på msn..
Efter 45 minuter lyckades jag iaf få kunden att förstå att jag inte kunde hjälpa honom med problemen han hade...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0