Kentkonsert

Vad hände när jag slog upp tidningen imorse?
Jo, total lycka!
Eftersom jag byggde kravallstaket och grejer till The Ark-konserten förra året får jag gå på Kent-konserten gratis iår.
Stå på gästlistan och grejer. Betala absolut ingenting. Och visst, Kent är väl helt okej.
När jag var yngre, typ högstadiet, var Kent min drog, en himmelsk drog till och med.
Nu har jag nog växt ifrån dem litegrann, men det ska ändå bli kul. Gamla minnen och sånt.
Men, i tidningen idag ser jag att Markus Krunegård ska vara förband åt dem.
Underbart, älskade Markus Krunegård. Och helt plötsligt blev Kent-konserten verkligen något att se fram emot,
och inte bara ett tidsfördriv en fredagskväll, utan ett tidsfördriv att dö för.

För övrigt har jag använt mig av ett par titlar till Kent-låtar i mitt inlägg. Sex stycken till och med,
kan du hitta dem på under tio minuter? Svår tävling, jag vet.
Som pris kan du få ett gummiband, ett grönt sådant till och med.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0