McDonaldsproblem

Idag på lunchen gick jag ner till McDonalds
(plusmeny och limegrönt glas den här veckan)
Jag åt upp min mat, irriterade mig som vanligt på att pommen var alldeles för salt.
Reser mig upp, ska gå och slänga skräpet och lämna brickan.
(jag har förstått att jag troligtvis är den enda som slänger skräpet, eller i alla fall gör inte mina arbetskamrater det)
I alla fall, där på brickan ligger förutom skräpet även min plånbok.
Mycket bra förvaringsplats för den,
jag hade dock glömt bort att jag lagt den där, så jag ska precis till att tippa ner skräpet i papperskorgen när en kille som jobbade på där går förbi.
Han tittar på mig och brickan och säger,
"Ska du verkligen kasta plånboken?"
Nej, säger jag, och inser samtidigt att den ligger på brickan.
Mycket lyckat, jag är glad att han gick förbi.
Vad hade jag gjort om plånboken hade hamnat i papperskorgen liksom?


Klart du ska kommentera
Postat av: magda

han trodde säkert du var en miljonär som inte tyckte några småslantar var till någon betydelse...

2008-07-29 @ 19:31:53
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka
Postat av: Sara

usch vad hemskt, men du vet. ÖDET ;D

2008-07-29 @ 22:04:12
URL: http://sochr.blogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0