Mysteriet med tiden

Igår skrev jag ner mitt schema för nästan hela sommaren,
och när jag kom hem skulle jag skriva ner tiderna i min väggalmenacka.
Men vad ser jag då?
Jo, almenackan saknar en dag,
31 juli fanns inte med, onsdag 30 juli var inskriven,
nästa dag enligt almenackan skulle då vara fredag 1 augusti...
Antingen vet almenackstillverkaren något jag inte vet,
kanske ska någon hälla sömnmedel i vattnet då,
och alla sover bort hela dagen.
Kanske blir vi hypnotiserade av aliens då, och glömmer bort allt.
Eller kanske har de bara gjort fel..


Klart du ska kommentera
Postat av: emma

Vad konstigt.

Men du ta ett kort på almenackan, den är ju unik och det är väl värt att dokumentera månaden juli. Skicka sen bilden till någon av alla roliga ställen som finns på internet där man kan se arga lappar, komiska lappar osv.

2008-07-12 @ 21:50:00
URL: http://emmadestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0