När telefonkontakt inte räcker till..

En kvart innan jag slutade jobba idag ringde det föresten,

inget ovanligt i det, men kunden som ringde var mycket trög.
Skulle ha hjälp med e-post, så jag försökte hjälpa honom,

men det är svårt ska ni veta, när kund inte vet hur man gör @ eller vart man trycker för att skicka iväg ett mail. Fick det inte att fungera, så jag tänkte, vi går ut på Internet och loggar in via webmail. Lättare sagt en gjort, för det första visste han inte hur man gjorde snedstreck, för det andra lyckades jag inte få honom att skriva in det jag sa. Efter 1 timme och 5 minuter (och 50 minuters övertid) gav jag upp, sa åt honom att prata med killen han hade köpt datorn av för att få hjälp där.
Gubben ursäktade sig för att han inte var så duktig på datorer, sa åt mig att han hoppades att jag inte skulle få ett nervöst sammanbrott på grund av honom, och tipsade om valium om det trots allt skulle hända.
Jag tackade för tipset...


Klart du ska kommentera
Postat av: Sara

Usch, jag skulle bli skitsur...

2008-07-17 @ 08:34:26
URL: http://sochr.blogg.se/sara
Postat av: joel

HAHAHA! det är svårt att inte älska dom som andra måste hata

2008-07-17 @ 09:53:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0