Plusmeny?

Ni vet sånadär cocacolaglas man får på McDonalds,
ett sånt vill jag också ha.
Och igår var det grillkväll på landet
(har dock glömt om det var västra eller östra husby, tror på östra, men skulle jag satsa en miljon på det? Tveksamt..)
vilket innebar att jag inte orkade fixa någon matlåda,
perfekt tillfälle för plusmeny på McDonalds.
Synd bara att det ska vara så sjukt mycket mat,
jag som inte ens brukar äta upp en vanlig meny liksom..
men, man får väl offra sig för glasets skull..

Idag hade jag för övrigt planerat att sitta och äta på min violpolkagrisstång, som Moa köpte åt mig
som souvenir från Gränna, medan jag svarar i telefon idag.
Självklart ligger den kvar i bilen hemma,
lyckat!


Klart du ska kommentera
Postat av: Madde

Kikar in och säger Hallo....



Kram Angelwing

2008-07-16 @ 10:03:10
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Nat

Jag jobbade på Mcdonadls förra året och snodde med mig massa såna glas hem. They are kinda nice

2008-07-16 @ 17:48:57
URL: http://infatuation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0