Samtal med en trollkarl

Hände något märkligt förut,
nästan magiskt...
En kund hade uppringt internet, ni vet sånt där internet man hade förr i tiden,
då man var tvungen att ringa upp internet med en fjärranslutning och allt tog sjukt lång tid.
I alla fall,
kunden var ute på internet, det var bara det att han hade glömt stoppa i telefonkabeln i jacket,
vilket gör det helt omöjligt att komma ut på internet.
Precis som att det inte går att ringa om man inte har telefonen inkopplad liksom..

Kunden försäkrade att han inte var helt galen,
det var faktiskt såhär. Trots att detta är helt omöjligt.
Det var nog magi, kanske var kunden en trollkarl?
Vad vet jag, men konstigt var det i alla fall..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0