simultankapacitet

Satt och räknade nyss,
hur många fönster jag har öppna på skärmen samtidigt liksom.
(dvs. hur många program jag är inloggade i samtidig)
Kom fram till att jag har 13 program jag jobbar i,
visserligen inte alla på exakt samma gång,
men nästan. Detta samtidigt som jag pratar med kunderna.
Om inte annat tränar det här jobbet i varje fall upp min simultankapacitet (heter det så?)
Och det är ju alltid något.

Fick för övrigt prata med någon förut som tyligen hade en dödlig sjukdom,
och inte visste hur länge till han skulle leva.
och till på köpet hade han blivit påsprungen av ett lodjur i vintras,
och brutit flera revben och spräckt mjälten eller nått sånt.
Otur där. Vad ska man svara när han berättar sådant för en?
Svårt läge..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0