Stackars dator

Tror datorn håller på att gå sönder,
den verkar inte må sådär jättebra, piper och knastrar väldigt mycket.
Typ som att det sitter ett gäng råttor inuti hårddisken.
Ett gäng råttor som sakta tuggar sig igenom nätverkskort och allt vad nu finns inuti en dator.
Verkar inte så bra det här,
tror jag ska använda laptopen istället, för att inte riskera att vara den som förstör den stationära liksom.
Det får bli brorsornas jobb det.

Idag fick jag för övrigt ett samtal från en kund som krävde minst 29 000kr för att hans bredband inte hade fungerat på en vecka. Det hade nämligen hans revisor räknat ut var en rimlig ersättning.
Lycka till tänkte jag, och fyllde i ett formulär till kompensationsavdelningen. Har han tur får han kanske 200kr eller något. Det blir han nog jätteglad när han märker.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0