Utebio

Ikväll är det utebio igen,
förra onsdagen var filmen japansk och animerad,
kanske var förra onsdagen den roligaste utebiokvällen hittills.
Mycket kanske tack vare att vägen till utebion var kul.
Jag och becka i en bil,
cd-spelare och smurfhits.
Veva ner fönstrena på kungsgatan vid rödljusen,
höja ljudet på musiken. Doktorsmurfen dunkandes ut över kungsgatan.
Folk går förbi, tittar misstänksamt.
Dock inte på oss utan på stackars människorna i bilen framför.
Höll på att dö av skratt ungefär..

Ikväll är filmen dock inte helt sjuk, japansk och med barn som skriker hela tiden.
ikväll handlar det om Joy Division, Control.
Tror den filmen är bra faktiskt,
hoppas det iaf.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0