Användningsområden för en plaskdamm

Fick hem sommarboken i brevlådan,
en leksakskatalog från BR-leksaker.
På baksidan är en bild på en uppblåsbar pool,
eller en plaskdamm som de väljer att kalla det,
en flicka leker i poolen och ovanför har de satt in ett tips,
"Du kan också fylla plaskdammen med bollar"
Himla bra tips det där,
men jag kan fler användningsområden än så..

- Du kan också fylla den med alkohol och läsk så får du jättemycket bål
- Du kan också vända plaskdammen uppochner och gömma dig under den
- Du kan också använda den till att förvara fisk
- Du kan också använda den som en jättestor pulka
- Du kan också fylla den med köttfärssås och se hur mycket du orkar äta
- Du kan också kasta den ner för balkongen och se om någon får den i huvudet

Jag undrar vilken av tipsen BR skulle gilla mest,
kanske jag mailar dem och ser vad de säger...

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

Man kan även klä sig i rymddräkt, sätta sig i plakdammen och be någon att putta ner den från en klippa. Om man har tur flyger plaskdammen och då kan man leka att man är en ailen, eller fuglesang

2008-05-25 @ 23:25:01
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka
Postat av: Sara

Haha, bra tips :D

2008-05-25 @ 23:31:57
URL: http://sochr.blogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0