Betygssamtal

Nuförtiden består lektionerna mest av betygssamtal,
och hittils har dessa varit roliga,
Än så länge har jag bara fått MVG liksom,
fast..det kommer nog förändras snart när man får veta naturkunskapsbetyget,
får väl hoppas att jag lyckas få VG men..

Sitter just nu på textlektionen och tittar på gamla medieproduktioner vi gjort i ettan,
Mötetfilmerna,
då vi gjorde rånarfilmen där Frida stal böcker från biblioteket,
jag gjorde inbrott i en villa och stal afrikanska statyer och smycken,
Moa åkte runt i en polislådbil
och Becka blev min gisslan och skrek på den vackraste östgötska "Hjälp Påleijs"
Det är trevliga minnen det...

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

ja bättre filmer får man leta efter..vi borde skicka in dom till svt!!

2008-05-23 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0