Bildbevis

Ja, igår var det ju mösspåtagning och firande av detta i Folkparken
och här är bevisen på att jag inte sitter och hittar på allting,
bildbevis kallas det
(fast, jag hade ju kunnat sno bilderna från internet och låtsas att det är bilder på mig och klassen, men ni får helt enkelt lita på att jag inte ljuger)


Jag är mycket duktig på att få med mig själv på bild, verkligen..


Som sagt, att få med sig själv på bild var det..


Försök till att göra rökringar av vattenpipsröken


Rökringsförsöket fortsätter..


Frida tror hon ska lyckas genom att slå sig själv på kinderna..


Carro fick för sig att lära Sebbe dansa vals


Insåg att man kunde spegla sig i Antons glasögon


Jobbade sista gången som privatbredbandssupport igårkväll,
i sommar blir det företagssupport, Hej då arbetsplats!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0