Filmdag

A beautiful mind fick bli mitt tidsfördriv idag,
det och en kopp honung/vanilj/kamomillte..
Slutade nämligen tidigt idag och kunde inte åka och träna,
Alla nior på enebyskolan skulle tydligen vara på badhuset den tiden,
och aldrig att jag åker dit och simmar/gymmar samtidigt som miljontals 15-åringar,
får bli träning på fredag istället..

Så, A beautiful mind blev det,
En av de bästa filmerna någonsin,
tillsammans med ciderhusreglerna, babel och brokeback mountain,
och eternal sunshine of a spotless mind då,
Tror jag är nån sorts dramaidiot,
men alltså, de bästa filmerna är ju de i genren drama,
så är det bara..

Passar på att visa A beautiful mind som paintversion a la Emelie,
är det inte vackert?


Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Ååååh.. Babel! Hemsk, men bra! och Eternal sunshine.. ååhh. men usch för Brokeback mountain!

2008-05-21 @ 20:19:31
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0