Grymtande gymgubbe

Träning var det dags för idag,
löpband, gymande och simning,
ska det vara ska det vara ordentligt..
Och spännande saker händer där på gymmet,
en tjock gubbe, typ en sådär 200 kg gick bort mot bänkpressgrejen,
lastar på fullt av vikter på stången och kör igång,
tror han, i verkligheten orkar han inte stången,
tappar den på bröster och skriker..

Nån tatuerad muskelkille springer fram och hjälper honom,
gubben tackar, tar av ett par vikter och testar igen,
samma sak händer, stången på bröster, skrikande och samma kille får rädda honom igen...
Gubben tackar, tar av ännu mer vikter och testar igen,
den här gången klarar han av ett lyft, ställer sig sedan upp och går iväg mot omklädningsrummen,
på vägen ut säger han till den tatuerade killen,
-Jag tror jag håller på att bli sjuk, i vanliga fall är inte bänkpress något problem för mig..
killen nickade, jag tror alla i gymmet tänkte samma sak,
har man större mage än en badboll,
ser ut lite som ett mumintroll och är 50+ är nog bänkpress inte det lättaste...

Klart du ska kommentera
Postat av: rbecka

hahahaha nästan så jag ångrar att jag inte hänge med..:p

2008-05-24 @ 14:13:14
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka
Postat av: joel

man kan ju alltid studsa den på magen...

2008-05-25 @ 10:39:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0