Herregud

The Republic Tigers, herregud säger jag bara,
finns inte så mycket annat att säga,
(sålänge man inte är words synonymordbok, för då hade man använt ord som gamman, förtjusning, upprymdhet, fröjd för att beskriva glädjen man känner)

Deras låt Buildings and mountains går just nu på repeat och har gjort det i stort sett hela dagen,
snart tröttnar jag nog, jag brukar göra så,
tröttna på saker alldeles för fort,
bättre att starta upp ett projekt än att slutföra det
Men tills det händer ska jag lyssna sönder låten,
ända tills jag kan varenda ord lika bra som SPMP3B-kampsången
ända tills jag vaknar upp kallsvettig och citerar låten vaggandes fram och tillbaka med armarna korsade runt knäna,
ända tills jag glömmer bort allt förutom den,
ända tills jag tröttnar


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0