Kareokekväll

Första frågan är, stavar jag kareoke rätt?
Fast, alla förstår väl vad jag menar ändå?
I alla fall, igår sjöng vi kareoke på Sveaskeppet iklädda monstertröjor,
detta resulterade i att rösten idag har gått och gömt sig någonstans..
Innan dess satt vi i Vasaparken, lekte "världens mest berömda" och "rumpcharader"
Till detta alldeles för mycket vodka,
(som ni kanske märker om ni läser förra inlägget där jag försökte mig på en dikt)
Lärde mig mycket nytt och användbart igår, t.ex.

-Sara får plats i en bebisgunga
-Dunkar man in handen i rutchkanan bryter man nageln
-Det är varmare i solen än i skuggan
-Labyrinten i Vasaparken är bra till mycket
-Vodka är dåligt














Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0