Maltabilder

Ja,
lite mer Maltabilder för er som är intresserade...


image222
Natthamn

   
Malta från ovan, blommor, Emelie på parkbänk och vårt hotell (ingången är orangea porten)

image227
Segelbåtshamnen vid Hiltonhotellet

   
Emelie badar, stranden, ödlan och Jimmies tänkarpose ("ta kort på mig när jag gör min tänkarpose")

image233
Jag ovanför gammelhamnen

    
Kinnieäckel, gubbe som är helt sjukt bra på att måla, Emelie, folk som kör på fel sida av vägen

image238
Sjukt snygga bikinilinjer

   
Buss-och.bilkrock med tjock människa ivägen, kyrka, gatudekorationer i Valetta och fiskargubbe

image244

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

ååååååh jag vill med utomlands!!!!!

2008-05-09 @ 19:09:03
Postat av: jenny

gud va skönt det ser ut, & va fint det var :)

2008-05-10 @ 16:37:25
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: Moa

Vad härligt! Jag är avundssjuk!

2008-05-10 @ 23:14:15
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0