Min dag är räddad

Youtube har svar på allt,
jag hittade salveledmotivet och min dag är räddad,
min värld är räddad,
mitt liv är räddad.
Ja, jag överdramatiserar men jag blev glad..


Klart du ska kommentera
Postat av: väpnare carl örnfot

har ni sett väpnare carl örnfot?

2008-05-13 @ 13:16:18
Postat av: Moa

Haha! Jag minns! Det var så bra!
Men, när man ser det nu verkar det inte alls lika bra. Precis som det brukar vara. Man var så imponerad när man var lite. Skitdåliga skådespelare egentligen.

2008-05-13 @ 17:05:18
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha, jag kommer ihåg det där barnprogrammet...jag kollade alltid på det haha.

nej det är inte jag som ritat dom tyvärr. ;P fått dom från ett H&M-häfte som kom för några år sen. =)

ha en mysig kväll. kram emma

2008-05-13 @ 20:42:21
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0