Naturkatastrof

Det är jobbigt när man stressar till bussen,
stressar till skolan,
stressar till andra våningen och inser att,
Nähe, hade vi ingen naturkunskap idag?
Då undrar man ju lite,
kunde inte läraren berättat det igår istället,
så att man kunde ha sovit längre och blivit snyggare?

Nu kanske ska tilläggas att jag inte alls stressade imorse,
hade faktiskt gott om tid,
var vid busshållplatsen 5 minuter innan bussen kom,
satt i skolan 20 minuter innan lektionen skulle börja,
men ändå..
Jag hade kunnat stressa,
och då hade det inte varit kul att inse att det var i onödan,
att lektionen var inställd, att man hade kunnat ta det lungt!

Klart du ska kommentera
Postat av: Sara

Jag stressade! Jävla daniel....

2008-05-22 @ 13:03:11
URL: http://sochr.blogg.se/sara
Postat av: rebecka

daniel är en av dom lärarna marie borde få bort..

2008-05-23 @ 11:42:33
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0