Och vinnaren är..

..Finspångslaget!
Efter fem spännande grenar stod det klart,
Finspång vann över Norrköping med 3-2 i grenar,
Och man kan bara konstatera att de inte är särskilt älskade i Svärtinge just nu,
stackars skolbarn fick se Norrköping förlora,
fast, egentligen var det inte så synd om dem,
de var ganska irriterande egentligen,
cyklade runt och skrek,
"jävla äggskallar" och liknande,
Men, nu tillhör Glan i alla fall Finspång,
Grattis!
Undrar vad de ska göra med sjön,
bada kanske, eller fiska,
eller kanske förbjuda Norrköping att ta sitt dricksvatten därifrån,
eller kanske tömma sjön på vatten och bygga jättemånga siemensfabriker på sjöbotten..

Klart du ska kommentera
Postat av: joel

Dom kanske bara ska bada nakna..

2008-05-15 @ 00:52:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: burt

de ante mig att anton skulle dra ner norrköping...:P

2008-05-15 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0