Överklassfingret

Funderade på en sak förut idag,
vad är grejen med mig och överklassfingret?
Alltid när jag håller i ett glas låter jag lillfingret sticka rakt ut,
det känns helt enkelt bäst så, lättast att hålla glaset, lättast att dricka..
Dock ser det ganska sjukt ut,
brorsorna brukar skratta och säga Liiidingöö,
de jävlarna, som att de någonsin varit där och sett Lidingöborna dricka ur ett glas..

Men trots det,
jag borde verkligen sluta med det där,
lära mig hålla glaset med hela handen,
det ska bli slut med bilder som den nedan,
så det så!

image245

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Du och jag och överklassfinger!

2008-05-10 @ 23:14:55
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0