Schalgerbilder

Eurovision är slut,
men mina schlagerbilder finns kvar..
Spelar ingen roll att Charlotte Perelli inte placerade sig bra,
liksom...det är ganska förståeligt att europa inte vill rösta på "anorektisk silvertjej" som hon fick heta i vårt avancerade röstningsschema..
Men Frankrike, vad hände?
Varför fick de inte tolv poäng av alla?
Varför har folk dålig musiksmak?





   
   
Notera våra vackra, avancerade sminkningar och fjädrarna i mitt hår,
Ignorera suddigheten på bilderna, lång slutartid i kombination med att hålla kameran i en hand är inte min grej...
Notera också de smarta kommentarerna efter varje bidrag,
om man nu kan läsa vad det står,
(allt som ser ut som bakochframvända c är egentligen a, ser du ändå inte behöver du nog glasögon)

I pausen gick vi föressten till Otten och hämtade studenthäften,
så nu kommer vi in gratis på studentveckan,
vakten var nämligen snäll och gav oss dem fastän vi inte skulle in,
kanske tyckte han synd om oss för att vi såg ut som vi gjorde,
jag vet inte..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0