Sista praktikdagen

Känns lite sorgligt,
sista praktikdagen på NT någonsin...
jag gillade faktiskt att sitta där på NT, skriva ihop artiklar och leta reda på nyheter
(eller komma på egna nyheter)
Varsin tröja fick jag och Karin i alla fall innan vi gick,
och det var ju snällt
(dock var den inte särskilt snygg men...)

Idag skrev vi för övrigt ihop tävlingsartikeln,
och tittade på fotografens bilder..
(hon hade typ inte valt ut några bilder på Norrköpingslaget alls, frågade henne om hon inte hade några fler bilder, men hon hade tydligen raderat allt annat...)
Så sjukt kul att se vissa bilder,
typ Jonas i strut som försöker sparka iväg bollen och missar den med nån meter..
Jag och Karin satt där framför datorn och skrattade,
vilket kanske retade kärringen bredvid, jag hoppas iaf det,
hon irriterar mig så..

Olov tyckte i alla fall att allt var väldigt bra skrivet,
vilket innebar att vi slapp skriva om den,
vilket innebar att vi blev glada och kände oss duktiga...
Så, ni får läsa artikeln när den kommer på ett uppslag i Juni, efter studenten tror jag..
Mycket roligt, speciellt när Klara och Moa missar bollen båda två,
eller när Oskar står vid skogsdungen och skriker, Vart fan är målet?

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

hur gör du imorgon emelie? kommer du till jobbet? de var ju konstigt med ditt schema eller nåt va?

2008-05-17 @ 20:34:43
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0