Sommarlovsmorgon

Hela dagen har jag gått och funderat på en sak,
hur går ledmotivet till Salve?
Ni vet, sommarlovsmorgonprogrammet om medeltiden,
då de åt katrinplommonpaj, stal bröd och badade i en tunna.
Under psykologiredovisningen funderade jag på detta,
under mitt företagredovisningen,
i bilen försökte jag komma på det,
Nu på jobbet försöker jag komma på det,
men det fungerar inte,
jag verkar helt ha glömt låten man nynnade på varje dag när man var liten,
det var sommar, gräser var grönt och man tittade på sommarlovsmorgon,

Kanske youtube är min sista chans,
om någon nu lagt upp salve där,
jag tvivlar..
Jag blir galen, måste komma på hur låten går!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0