Uppdatering av mitt liv

Saker jag har gjort den här helgen:

-Stockholm med klassen och parallellklassen
-Byggt en bro som höll att gå och hoppa på
-Köpt monstertröja på Zara (som matchade monstertröjorna saras och becka köpte)
-Sett på parlamentetinspelning iklädd monstertröja (allt för att synas i tv)
-Sytt en klänning
-Jagat en lös häst på motorvägen i för stora ballerinaskor (eller 2-filiga 90 vägen där folk kör 110 mellan svärtinge och Norrköping)
-Klätt ut mig till discodansare till beckas maskeradkalas
-Stagediveat med endast en person som skulle ta emot mig (=ramlat platt ner på marken från en stol)
-Gjort ett dansnummer inspirerat av Ponyplay

Mer händelserik helg än din?

Klart du ska kommentera
Postat av: WORK-FRIEND

jävligt mkt mer händelserik än mig tråk-helg kan jag meddela! Ok, du.. de är tråkigt utan dig här. Jag borde också vara hemma & plugga. Men du kommer väl imorgon? Fick du mitt sms? hehe vet inte om ja skickade till rätt nummer..

Om du inte fick det. DU SKA SE VAD DOM GJORT MED VÅRA PLATSER!!!

2008-05-18 @ 10:52:23
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: becka

Bron var så vacker att man blev rörd...

2008-05-18 @ 13:21:04
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0