Att göra lista

(/) Packa och skriva packningschecklista
(X) Rengöra kameragrejer, ladda batterier, packa ihop dem i väskan
(/) Lägga in filmer på externa hårddisken
(X) Byta till personligt lösenord på telia webmail
( ) Klippa, fila, måla naglar
( ) Klippa luggen
( ) Fylla alla gb på mp3n med musik

Vad behöver jag mer göra?
Jag har slut på idéer och glömmer säkert det viktigaste..

Klart du ska kommentera
Postat av: Anonym

Jobba på magrutorna till stranden, träna självförvar (ormar, spindlar, rånare), sola solarium (undvik bli bränd), köp en gittar (att ha till allsången runt lägerelden..=)

2008-11-13 @ 21:59:28
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0