Dagen

Imorse rindge Bobby,
om vi ville kunde vi fa flytta in redan ikvall.
Glada gick vi och fragade hostelfolket om vi kunde flytta ut tidigare.
Det gick bra sa han, men vi kunde glomma att fa nagra pengar tillbaka,
betalat ar betalat.
Elakt tyckte vi,
men bestamde oss for att stanna kvar pa hostelet tills pa fredag som planerat.
Kanns inte sa kul att betala for tva boenden pa samma gang liksom.

Annars har vi mest turistat oss idag,
lekt vid operahuset och harbour bridge,
gatt runt i underbaraste darling harbour,
en tur i chinatown och saklart gatt runt i hyde Park,
vad gor ni sjalva en solig, varm dag som denna?

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Vi har trafikkaos och snöstorm,blä. Annars är det bra.

2008-11-24 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0