Filmtajm

Igar roade vi oss med att filma dagen, igarkvall satt vi uppe och klippte och redigerade,
det hela resulterade i en film i tva delar fran Sydney. Den ar lang, men titta pa hela, ni blir inte besvikna.


Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

Ja ska till spanien med Jocke & hans family :) ja är på jobbet nu så era filmer ska ja se när ja kommer hem:) hur har ni det? as bra va?

2008-11-25 @ 09:47:52
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-25 @ 17:30:20
Postat av: Mamma

Det var kul att se hur ni bor och hur det ser ut hos er i parker och på gator. Det såg ju varmt och skönt ut. Har ni bränt er i solen ännu?

2008-11-25 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0