Hejdå

Fikadagen blev på något sätt ganska sorglig.
Först Kuriosa med Frida och Klara (och Moa).
Jag kände att jag skulle vara lite äventyrlig, så jag vågade mig på en ny tesort,
med choklad och chilismak. Konstigt te, smakade lite som jättesvag oboy.
Inte det godaste. Sedan var det dags att säga hejdå,
Klara träffar vi ju i Januari i Sydney, men Frida ser jag inte förrän om ett halvår.
Lite skillnad från att i tre år träffats nästan varje dag i skolan.

Sedan fika nummer två med Jenny på fräcka frökens.
Också sån där sorglig grej,
att inte träffas på ett halvår.
Under tiden vi fikade gick Chefannelie och Sanna förbi,
och innan träffade jag Kim utanför. Typ Jobbreunion.
Jag är glad att jag började jobba på telia,
annars hade jag och Jenny aldrig lärt känna varandra,
och då hade vi aldrig gjort alla sjuka grejer,
som toapappershattskvällen,
eller spenderat vardagskvällarna tillsammans på telia istället för att sitta hemma och plugga till prov och annat viktigt.

Men i alla fall,
vi kommer ju träffa varandra igen,
allihopa. Ett halvår är ju ingenting,
klart vi kommer träffas igen.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

<3 ska tänka på dig hela kvällen hela natten hela dagen imorgon och kvällen, för då är du framme:) försök blogga ett "hey im alive" inlägg så jag kan slappna av här hemma i kalla norrköping. KRAMAR

2008-11-20 @ 19:39:11
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0