Jag blir galen!

Nu har jag suttit hela kvällen och krånglat med datorn och telefonen.

Problem 1: Jag kan skicka saker till telefonen från datorn via bluetooth, men telefonen kan inte skicka till datorn.

Problem 2: Jag försöker då föra över mina mobilbilder med usb, datorn hittar inte mobilen. Läser i telefonmanualen att den inte stödjer mac. Vad är det för sätt?

Problem 3. Tror jag lyckats överlista problemet genom att ha telefonen avstängd, men icke då, Med telefonen avstängd hittar datorn visserligen telefonen och jag ser filerna på mobilens minneskort. Men, det går inte att kopiera dem till datorn.

Testar pappas dator, med windows xp som rekomenderas i telefonmanualen. Fungerar hur bra som helst.
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det här. Kanske blir det till att köpa en kortläsare som jag kan stoppa in mobilens minneskort i. Eller så får jag uppfinna något sätt där sony ericsson och macintosh slutar hata varandra, för jag kan ju inte direkt skaffa mig en windowsdator bara för det här, när mac fungerar världsbäst i övrigt.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0