RSA

Idag har jag gått på kurs,
för att lära mig allt om spritlagarna här i NSW.
Det är ganska mycket annorlunda här jämfört med Sverige,
man får nämligen en massa böter om man serverar alkohol till berusade.
Och, om man serverar till mindreåriga också, därför måste man kolla leg innan (även fast man hade id-kontroll i dörren) annars kan man få typ 11000 aud i böter. Dyrt!
Men, nu har jag mitt RSA-certifikat i alla fall. Och ett Taxfilenumber har jag ansökt om också,
bör få det snart (har jag riktigt otur kan det ta upp till 28 dagar, men det får vi väl hoppas inte händer).
Med ett sånt kan jag arbeta lagligt utan att behöva betala 50% i skatt.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0