Sakerhetskontroller

Det dar med passkontroller tar de for ovrigt pa stort allvar i Paris.
For att fa stalla sig i ko till passkontrollen maste man visa pass,
mitt i kon maste man visa pass. I Passkontrollen visar man pass (saklart).
Efter passkontrollen visar man passet i sakerhetskontrollen, och inte nog med det. Man lagger sedan passet i en plastlada som kors genom sakerhetskontrollmaskinen (dar man kor igenom vaskorna, och i paris fall aven kameran och objektiv som maste placeras utanfor vaskan. Saklart hade jag kameravaskan langst ner i handbagaget, under en massa underklader och grejer, kul att fa plocka fram sant i sakerhetskontrollen) Efter detta ar det dags att visa pass for att fa stalla sig i ko till boardingen. Nar man val kommit forst i kon far man visa pass igen.
Kanns som att Paris flygplats ar svar att lura.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

Skönt att höra att ni är framme i väl behåll:)

2008-11-22 @ 17:53:50
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0