Svåra saker

För att ha någonting att göra om Australien visar sig vara tråkigt försöker jag nu lägga in en massa film på datorn,
scrubsboxar bland annat. Men, det här visade sig vara lättare sagt än gjort.
Filmerna är nämligen kopieringsskyddade, så att man inte ska kunna bränna dem.
Men, jag ska inte bränna, jag vill bara kunna ha filmerna på hårddisken så att jag slipper släpa med mig dvd-skivorna.
Har hittat nått gratisprogram som kanske kan hjälpa mig,
hoppas det. Just nu håller det på och jobbar,
ca 2-3 timmar tar det att kopiera en dvd.
Fungerar det inte blir jag arg,
så lång tid för ingening liksom.

To be continued...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0