Sydney i bilder

Jag kan tanka mig att ni vill se bilder,
bevis pa att vi faktiskt befinner oss i Australien och inte gommer oss i nagon kallare i Sverige ett halvar.
Sa, har har ni, Sydney i bilder!


Rummet pa hostelet dar vi bor nu, MYCKET stokigt.


2 minuter fran den har stranden ligger var lagenhet, pa fredag flyttar vi dit.


Operahuset by night


Operahuset i dagsljus


En emelie, en Moa ett operahus.


Harbour bridge


Moa, emelie och harbour bridge


Underbara Darling Harbour


Darling Harbour


Ibisfaglar finns overallt, litegrann som duvor hemma i Sverige


Mintglass vid harbour bridge


Med technomusik i bakgrunden satt han och spelade..

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

fasen vad härligt det ser ut! om man inte kiollar på bilderna låter de typ som ni är här..hyde park, chinatown, vi har ju allt detta med:P stränderna saknar vi dock...vi har ju alltid themsen.:p

2008-11-24 @ 11:37:10
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja en del får se annat än snö och Svärtinge.Didgeridoo killen såg väldigt inoljad ut, eller var det svett.Rummet var ju lite stökigteller kanske trångt.Ibisarna är större än duvor hur skulle det se ut med en ibis i granen hemma.

2008-11-24 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0