Titta, jag lever!

Fast, det ar bara nastan.
For det forsta sa kanner jag mig lite lurad pa boendet. Det dar med gratis internet stamde ju inte, snarare svindyrt internet. Sa, det fick bli internetcafe utan alfabetets tre sista bokstaver istallet.
Och efter en himla massa flygtid, (2,5h, 12h, 8h) sa kanner man sig lite trott. Man vill sova, men tur som vi har har vi lyckats fa ett rum utan fonster och ventilation eller nagot, sjukt varmt och dalig luft ar det i alla fall. Och fyra andra manniskor ska dela det rummet med oss. Valdigt trevligt om man gillar sant.

Men, det tvingar oss att ta tag i lagenhetsjakten, for pa hostelet vill jag inte stanna langre an nodvandigt. Ett australiensiskt kontantkort har jag skaffat mig, och nar tiden har tar slut ska vi ga och ringa ett par manniskor som har annonserat om lediga lagenheter. Far val se vad det leder till, forhoppningsvis nagot bra,
aven om jag egentligen ar ganska pessimistiskt installd och tror vi kommer fa bo pa skitstallen resten av tiden har.


Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Ni har i alla fall en säng att sova i. Hur är det med pannkakorna måste ni betala dem eller ingår de? Säkerhetsskåpen kanske också kostar. Skönt att ni är framme och kan börja leta efter annat boende

2008-11-22 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0