Underbart

Igår upptäckte vi något underbart,
idag försökte vi hitta tillbaka till den platsen. Efter en lång stunds irrande runt på George Street, Market Street, Pitt Street och allt vad gatorna nu heter hittade vi. Vad var det då vi letade efter? Vad var det underbara?
Jo, McDonalds! För, den här mcdonaldsrestaurangen har nämligen gratis trådlöst internet. Bara att ta med datorn och äntligen kunna skriva med alla alfabetets bokstäver. Och sen så kan man ju passa på att äta samtidigt, för Mcdonalds här är billigare än i Sverige, men ketchup, salt och sugrör måste ma fråga om. Tydligen använder folk här inte sånt eller något.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0