Underliga manniskor

Tankte jag skulle beratta om gubben jag satt bredvid pa flyget mellan HongKong och Sydney.
Han var fran HongKong, kunde ingen engelska och kunde bara lasa kinatecken.
Sa nar vi skulle fylla i lapparna om vara avsikter i Australien fick han problem,
en flygvardinna kunde kinesiska och gav honom ett annat papper, med kinesiska tecken.
Nar det var dags for mat tackade han nej, inte ens nagonting att dricka ville han ha.
Pa planet kunde man falla stolarna bakat, det gjorde inte han.
Han hade stolen i uppratt lage hela tiden,
satt rak i ryggen och med handerna pa knana,
hela resan. Hur han orkade det i atta timmar forstar jag inte.

Mannen jag satt bredvid mellan Paris och HongKong reste sig inte heller upp ur stolen pa hela resan,
forstar inte riktigt hur han lyckades sitta stilla pa sin plats i over 12 timmar.
Kanske var han en robot.

Klart du ska kommentera
Postat av: ramiho

Tuffa killar!

2008-11-23 @ 09:03:09
Postat av: Anonym

värme! sandstrand! skulle komma direkt om jag inte varit pank :p lät ju inte helt fel med lägenheten ni hittat, fasen vilket flyt att hitta en såpass fort! hoppas ni har lika stor tur med jobbletandet =) good luck, see upp för ormar!

2008-11-23 @ 11:26:18
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: Tanja, Lasse & Smulan

Hej Emelie. Grattis till lägenheten. Hoppas ni får jobb lika fort. Hälsningar från Lindö

2008-11-23 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0