Badhuset

Var på badhuset imorse,
måste ta slut på mitt kort innan jag åker utomlands.
Så, jag simmade en kilometer ungefär,
sen gick jag upp och duschade.
So far so good.
När jag skulle gå till skåpet, klä på mig och åka hem,
då får jag problem.
Vid mitt skåp står nämligen världens kanske tjockaste kvinna.
Naken var hon också. Funderade på vad jag skulle göra.
På något sätt känns det fel att prata med nakna, okända människor i omklädningsrum.
Så, jag stod kvar ett tag, hoppades att hon skulle flytta på sig.
Det hände inte. Efter ett tag kände jag mig ganska dum som bara stod där,
så jag gick och duschade igen, duschade överdrivet länge.
När jag kom tillbaka var kvinnan borta.
Och så var det problemet ur världen.

Klart du ska kommentera
Postat av: Sara

Haha, tjocka kvinnor är ett återkommande problem!

2008-10-09 @ 19:44:10
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0