Bio och bilolycka

Saker jag har gjort idag:

-Sett Patrik 1,5 med Moa på bio. Riktigt bra film, kan nog påstå att det är den bästa svenska filmen på länge. Just nu kan jag faktiskt inte komma på någon bättre svensk film, men å andra sidan kan jag inte komma på någon svensk film överhuvudtaget.

-Krockat bilen. Mycket duktigt av mig. Eller, krocka och krocka, jag backade in i vår andra bil litegranna. Så, nu har båda bilarna lite repor. Men, det är inte så farligt, syns knappt. Pappa ska dock få det reparerat, och med vår underliga försäkring kommer det tydligen inte ens kosta oss något. Inte ens självrisk. Bra försäkring, bra för mig.

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0