Chai Latte

Träffade min medbrottsling Moa förut (om jag nu skulle få för mig att råna något och få sitta i fängelse skulle jag vilja göra det med henne)
Fikas skulle det göras,
och för en gångs skull kom jag ihåg mina rabattkuponger.
Fika 2 för 1 på waynes liksom.
Och, jag kände för att experimentera lite,
så jag beställde mig en chai latte.
(Kanske är jag den enda i världen som inte smakat det ännu)
Lät lite intressant sådär, latte med te istället för kaffe.
Smakade julafton, Fast en god julafton. Inte sådär köttbullar och skinka,
utan mer risgrynsgröt och lukten av glögg.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

men jag var ju visst där:) antingen vid event grejen precis vid VILA eller inne i buitken:) men du kanske missa mig precis under lunchen eller nåt ;) vi ses på måndag!!!! Förrästen, har du kvar ditt passérkort?

2008-10-26 @ 10:49:27
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0