Faller en faller allala

Var på väg till badhuset idag,
och skulle just till att gå upp för trappan då jag snubblar till och plötsligt ligger på marken.
En gubbe på en stege ser allting och frågar,
"Hur gick det där då?"
Bra, svarar jag, det var en grop.
Jag ställer mig upp och går därifrån,
gubben tittar bort mot stället där jag ramlade.
Det fanns ingen grop.

Klart du ska kommentera
Postat av: Hjalmar

du är så jävla blå¨st om du på riktigt tror på de inskränkta resonemang du har om kitty ponny och animal play, men sure vanlij sex tror jag intedu dår heller eller så släpper du bara till i rädsla att bli övergiven såna trångsynta blonda stureplans fjortisar som du äcklar mig! ni är anledningen till varför man skämms för att vara människa, ett djur har inga fördommar.

2010-07-23 @ 11:36:05
Postat av: hjalmar

ang kitty och animal play... min fina lilla kisse kommer jag alltid att gilla aja hoppas du får ett trevligt liv i din rosa skimrande vaärld av perfektion å prinnsessbehandling

2010-07-23 @ 11:39:25

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0